Vyber on-line, rezervuj a vyzdvihni v obchode

Tento jedinečný spôsob nákupu Vám umožní vybrať Vaše obľúbené hračky na internete v pohodlí domova a vyzdvihnúť si ich priamo vo Vašom obchode. To všetko už väčšinou v priebehu 2 hodín od vytvorenia rezervácie! Ušetríte za dopravu a vybrané položky budete mať bez hľadania pripravené k odberu!

1. Aké sú výhody?

  • Získate vybraný tovar rýchlejšie a nemusíte platiť za dopravu!
  • Budete prvý, kto získa novinky
  • Vyberiete si požadovaný tovar z pohodlia domova

Upozornenie: Ak si rezervujete tovar, ktorý sa vyrába vo viacerých variantoch, nemôžeme Vám zaručiť, že Vami preferovaný variant na tejto predajni je práve k dispozícii. Môže teda dôjsť ku zrušeniu objednávky zo strany obchodu.

2. Ako to funguje?

Všetky položky, ktoré je možné nakúpiť on-line a rezervovať v obchode, majú pri produkte záložku “OVERIŤ DOSTUPNOSŤ V PREDAJNI”. Po kliknutí nájdete zoznam predajní, kde si vybraný tovar môžete ihneď rezervovať. Ak si zvolíte tento variant, tak pomocou niekoľkých krokov pridáte vybranú položku do košíka:

  1. Kliknete na položku, o ktorú máte záujem
  2. Vyberte kraj, v ktorom sa nachádza Vaša predajňa
  3. Ak je tovar vo vybranom obchode k dispozícii, môžete pokračovať kliknutím na tlačidlo “Kúpiť v obchode”
  4. Po stlačení tlačidla sa položka pridá do košíka

3. Je možné rezervovať všetok tovar?

Všetok tovar nemusí byť dostupný vo Vami vybranej predajni. Overiť možnosť rezervácie vo vybranej predajni môžete vykonať kliknutím na “OVERIŤ DOSTUPNOSŤ V PREDAJNI”.

4. Môžem vytvoriť rezerváciu vo viacerých obchodoch naraz?

Pre zachovanie jednoduchosti pri tvorbe rezervácie neumožňujeme vytvoriť viacnásobnú rezerváciu v rôznych obchodoch na tovar v jednom košíku.

Ak máte záujem o rezerváciu určitého tovaru v inej predajni, ako zvyšok košíka, jednoducho predchádzajúcu rezerváciu dokončite a vytvorte novú rezerváciu.

5. Musím platiť vopred, alebo až v obchode?

Vašu rezerváciu tovaru zaplatíte až pri vyzdvihnutí tovaru vo vybranom obchode a nič neplatíte vopred.

6. Môžem zmeniť obchod, ktorý som si zvolil/a?

Ak v priebehu výberu tovaru zmeníte názor a rozhodnete sa vyzdvihnúť si tovar v inom obchode, alebo spôsob dopravy, nemusíte sa vôbec báť. Jednoducho môžete zmeniť vybraný obchod, alebo spôsob dopravy v košíku pri dokončovaní objednávky. Okamžite ako dokončíte rezerváciu na vybraný obchod, tak už nie je možnosť zmeny obchodu.

7. Zmeny stavu Vašej rezervácie

Informácia o Vašej rezervácii sa ukáže v systéme v priebehu niekoľkých minút po dokončení. Kliknite tu pre ďalšie informácie ohľadom statusu Vašej rezervácie.

8. Ako zistím, že mám ísť do obchodu vyzdvihnúť tovar?

Tovar si môžete ísť vyzdvihnúť ihneď, ako sa status Vašej rezervácie zmení na “Pripravené k osobnému odberu”. O tejto zmene Vás budeme informovať aj pomocou e-mailu.

9. Ako dlho bude moje rezervácia v predajni?

E-mail “Pripravené k osobnému odberu” Vás bude informovať o detailoch,  ako dlho bude Vaša rezervácia pripravená v predajni. Väčšinou držíme rezerváciu 3 dni od statusu “Pripravené k osobnému odberu”.

10. Musím niečo priniesť do obchodu, keď si idem vyzdvihnúť tovar z mojej rezervácie?

V obchode len oznámite meno alebo číslo objednávky, pod ktorým bola rezervácia vytvorená, a objednávka Vám bude vydaná. Pre rýchlejšie vybavenie odporúčame vytlačiť e-mail s číslom objednávky.

11. Kde si svoju rezerváciu vyzdvihnem?

Jednoducho po doručení e-mailu “Pripravené k osobnému odberu” pôjdete do obchodu, kde je zvolená rezervácia. Pri pokladni oznámite, že si idete vyzdvihnúť on-line rezerváciu a personál v predajni Vám pomôže dokončiť vašu rezerváciu.

12. Môže vyzdvihnúť rezerváciu niekto iný?

Samozrejme! Stačí, keď poverená osoba oznámi meno, pod ktorým bola rezervácia vytvorená, alebo predloží e-mail s číslom objednávky.

13. Ako môžem zrušiť svoju rezerváciu?

Pre zrušenie Vašej rezervácie kontaktujte predajňu, v ktorej ste si rezerváciu urobili. Kontakty na predajne nájdete tu.

Facebook Youtube